Cric Pneumatic Auto tip Perna de Aer Tagred, 10 Bar, Capacitate 4T, Inaltime Maxima 45cm
Cricul pneumatic tip Perna de Aer este un echipament profesional care poate fi folosit cu succes, printre altele, in uzine de vulcanizare si ateliere auto.
Cricul prezentat are o structura intarita cu pistoane mai puternice, acesta ridica vehicule cu o greutate de pana la 4 tone pana la punctul maxim.
In interiorul pernei, a fost folosit un telescop intern de inalta calitate pentru a asigura stabilitatea structurii chiar si sub sarcina maxima.
Setul include un inel de cauciuc care protejeaza pragurile si alte elemente de sustinere impotriva zgarieturilor sau deteriorarii
Cauciucul permite ridicarea in siguranta si usureaza plasarea cricului la locul potrivit, ceea ce accelereaza semnificativ si faciliteaza munca.
Ascensorul este alimentat de aer comprimat cu o presiune de lucru de la 5 la max 10 bar.
Caracteristici:
Constructie din otel armat cu posibilitatea desurubarii manerului, pistoane mai puternice,
posibilitatea de pozitionare verticala fara suport suplimentar,
acoperire cu pulbere, ca protectie anticoroziva
burduf din cauciuc durabil (3 nivele),
telescop stabilizator in interiorul burdufului,
maner cu lungimea de 71 cm, a carui forma profilata faciliteaza manevrarea ascensorului,
maner anti-alunecare din cauciuc ondulat,
roti Ø60 mm , din plastic rezistent, facilitand glisarea cricului sub sasiu,
Supape cu bila de 3/8” cu parghii convenabile cu coduri de culoare: alimentare - verde, scurgere - rosu,
supapa de siguranta care impiedica spargerea pernei in cazul depasirii presiunii admise a aerului comprimat (peste 10 bar);
picior de cauciuc care protejeaza elementul ridicat de alunecare + cauciuc - inel de cauciuc gratuit!
Produs certificat. Are declaratie de conformitate si directivele necesare, ceea ce dovedeste calitatea produsului!!!
Specificatii:
Capacitate maxima de ridicare: 4000 kg.
Inaltimea maxima de ridicare este de 45 cm .
Inaltimea cand este inactiv - 13,5 cm.
presiune de lucru de la 5 la max 10 bar.
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|