Politica de Retur

Politica de returnare

  • Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

  • Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.
Produsele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), ambalalul facand parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar SC Online Business Logistic SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.
SC Online Business Logistic SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC Online Business Logistic SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

  • Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

1. Completeaza formularul de returnare produs si trimiteti-l catre Online Business Logistic SRL prin email la adresa office@maniamall.ro
2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite,documete primite. Documentele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului, sau intr-un plic atasat pe cutie(in exterior).
3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediezi produsul la adresa primita prin email sau telefonic de la Online Business Logistic SRL, printr-un curier rapid agreat (Nemo Express), precizand pe colet "Returnare produs Online Business Logistic SRL". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere..
4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.

Coletele de retur se trimit la adresa SC Online Business Logistic SRL, Str. Calarasi, Nr. 88, Loc. Sebes, Jud. Alba.

Tel.: 0749 151 050